یلدا بدجوری ناراحته ک میخام ۱۷ ام برگردم ..
واقعا گیرکردم
از وقتی اومدم سردرداش کم شده -_-
بهش پی ام دادم ..
وضع خونه خوب نی
عی بابا
..
من هنو ی رمانم نخوندم .. این چ وضعیه اخه
ما را در سایت +۱۳ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:43